Lite frågor =)

Hittade dessa frågor hos Anna och tänkte passa på att svara på dem här i den nya bloggen så att folk lär känna mig ;) Hihi

1. Hur gammal är du om fem år? Beror på hur man ser det, om exakt fem år är jag 29 men om man ser till år så kommer jag vara 30 eftersom jag fyller i november.

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Markus <3

3. Hur lång är du? 175 cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett? Jesse James tror jag det var

5. Vem ringde du senast? Mamsingen

6. Vem ringde dig senast? Linda

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? "Hejsan. Läget? Jag hörde att du jobbade med min lilla Annie idag :) Puss"

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda

10. När såg du senast din mamma? Lite mer än en månad sedan

11. Vilken ögonfärg har du? Blågröna

12. När vaknade du i dag? 07.30

13. Vilken är din favoritjulsång? Last Christmas

14. Vilken är din favoritplats? I köket

15. Vilken plats föredrar du minst? Buss

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Jobbar på sjukhus någonstans i Sverige

17. Vad skrämde dig som barn? Hmm.. småkryp..

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? När Lina sa att hon trodde att hon fick grädde i näsan när hon åt semla =P

19. Hur stor är din säng? 140 cm

20. Vem sov du senast tillsammans med? Markus

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan

22. Hur många kuddar har du i sängen? Sammanlagt har vi 3-4 st

23. Hur många landskap har du bott i? Två

24. Vilka städer har du bott? Borås och Lund

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota

26. Är du social? Ja det tycker jag

27. Vilken är din favoritglass? Det mesta med choklad =P

28. Vilken är din favoritefterrätt? Kladdkaka

29. Tycker du om kinamat? Ja

30. Tycker du om kaffe? Ja men kan inte dricka de så ofta för jag får magkatarr av det

31. Vad dricker du till frukost? C-vitamin brus

32. Sover du på någon särskild sida? Mage oftast

33. Kan du spela poker? Njae skulle jag inte påstå..

34. Tycker du om att mysa/kela? Ja vem gör inte det?

35. Är du en beroende människa? Haha ja

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja fyra som jag kommer på nu

37. Vill du ha barn? Ja =)

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska

39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja

40. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet

41. Vad spenderar du helst pengar på? Mina hobbys; brevskrivning, te-sorter =)

42. Äger du dyrbara smycken? Förlovningsringen är nog det dyraste smycket

43. Vilket är ditt favorit program på tv? 2½ men, Simpsons, Cops, House.. och andra som jag inte kan kolla på för vi har inte trean och femman, men hade gärna sett Greys Anatomy

44. Kan du rulla med tungan? Ja

45. Vem är den roligaste människan du känner? Haha kan jag inte välja..

46. Sover du med gosedjur? Både ja och nej, när Markus är bortrest så har jag två små nallar i sängen på hans sida =)

47. Vad har du för ringsignal? Crazy med Gnarls Barkley

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ja

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Ett pennfodral

50. Flirtar du mycket? Nej

51. Kan du byta olja på bilen? Nej verkligen inte =P

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej har inte körkort

53. Vilken var den senaste boken du läste? Jag håller på att försöka ta mig igenom Brott och Straff av Dostojevskij

54. Läser du någon dagstidning? Njae..

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej

56. Dansar du i bilen? Diggar med mer..

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? jadu.. var någon som var igång på jobbet..

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Ett telefonmeddelande till en sjuksköterska

59. När var du i kyrkan senast? När Alexander, Markus kusin, konfirmerade sig. Juni 07

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Agneta <3

Kommentarer
Postat av: Markus

Oj vad många frågor ;) , fin blogg gumman. Krya på dig! Kramar!

2009-02-20 @ 22:44:02
URL: http://halfwaytohell.webblogg.se/
Postat av: Mamma

Ang fråga nr 17 säger jag bara: TVESTJÄRT ha ha ha



Puss å kram

2009-02-20 @ 23:22:03
URL: http://susannastankar.blogg.se/
Postat av: Anna

Kul med sånna listor =) Kram

2009-02-21 @ 08:32:45
URL: http://anna1441.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0