Come back

En del här tjatar om att jag ska skriva blogg så då får jag väl göra det ;) Blir en blogg a la Katta, en dag för dag blogg..

Torsdag åkte jag till Borås, blev upphämtad av pappas fru Anna.. vi skulle köpa tyg till klänningen jag fått för mig att sy =) Hittade ett jättefint beige tyg med limegröna blommor på =) Var superfint, hoppas bara att klänningen blir bra =) köpte även tyll som jag ska ha som underkjol.. så om någon har något bra förslag eller mönster på hur man gör det lätt så tar jag tacksamt emot det. Efter tygshopping åkte jag med hem till pappa där jag umgicks en del med minsta brossan Sebbe. Vi lekte med min mobilkamera och tog en del roliga kort och sen spelade vi boll eller rättare sagt, hunden Izzy spelade boll på sitt vis ;) hihi

På kvällen åkte vi till syrran där jag skulle sova över och agera kökska på förmiddag till hennes kalas på fredagen ;) Hihi ne skämt o sido, jag hjälper gärna till =) Sara och Andreas bor i ett jättemysigt litet fint hus, glömde dock ta kort på det.. Hann inte vara med så mycket på kalaset eftersom jag skulle på fest på kvällen och skulle göra mig iordning hemma hos Katta. Men Sara bjöd på god tacopaj och underbar hemmagjord prinsesstårta som vi gjorde på förmiddagen.


Fick skjuts hem till Katta där jag fick träffa mr D, han var en trevlig prick. Hoppas vi träffas igen =) Lyckades få med mig Katta på Lindas 80-tals fest, kul =) Hon var dock väldigt trött från dagen innan när hon och några vänner varit ute och festat så hon gick hem tidigare och sen kom hon och hämtade en väldigt glad Emma ;) Hihi På festen träffade man massa roliga människor som man inte träffat på länge och så fick jag ju kramas med min goding Linda. Fick även träffa hennes kärlek Christian som var en trevlig människa.

Lördag tillbringades i sängläge, mådde inte så bra.. fick tom ett smeknamn av min kära hälft ;) Bakfylleoffer.. elakt ;) Hihi Frukosten intogs kl 17 i form av pizza från galaxy =)

Söndag gjordes inte mycket, lyckades på något sätt i fyllan dra på mig en gigantus förkylning.. framåt eftermiddagen ville Katta köpa bikini så jag följde med en sväng till Knalle för att vara smakråd. Sen hade Anna och Johan förlovningsfika som vi gick på en liten stund. Anna hade gjort en jättegod Budapesttårta =) Mumma!!

Ni som fortfarande läser kan ju kommentera och lämna er blogg, vi fick ominstallera datorn och då försvann alla goa bloggar. Hoppas ni orkar ta er tid att ge mig den så jag har något att läsa =)

Kramar

Kommentarer
Postat av: Markus

Låter som en mycket trevlig helg, synd att man inte kunde följa med! Kram

2009-05-07 @ 22:35:23
URL: http://halfwaytohell.webblogg.se/
Postat av: Magda

Äntligen har du lagt upp ifrån helgen :D Du verkar haft en underbar helg och du var ursnygg som 80-talare :D Kram

2009-05-07 @ 22:53:11
Postat av: Anna(twin)

Hej mycket att göra...så din syster bor i hus hon.

Det va inte budapest tårta. Det va maräng rulle kallade dom det i tidningen typ rulltårta. bara så att du vet budapest har ett helt annat resept som jag också har testat en gång=)

Kram

2009-05-08 @ 13:22:11
Postat av: Mamma

Äntligen har du hittat hit igen...:P

Bra kort på dig med Sebbe och även med Linda..så du fick tag på pannband??!!...Jättesnyggt....:)



Puss å kram

2009-05-08 @ 16:27:55
URL: http://susannastankar.blogg.se/
Postat av: Monica

Heej!!

Har väntat på ett inlägg nu Jäääätte länge, hehe..

Så fin du var =) Så kul! Härligt att kvällen blev lyckad... =)) Bakfylla sägs ju vara tecken på en lyckad fest,hehe... Kramar i massor gumman!!

2009-05-08 @ 23:26:01
URL: http://danielochmonica.blogg.se/
Postat av: Monica

Jo skulle ju skriva oxå, Vilket fint kort på dig & Sebbe! =))

2009-05-08 @ 23:27:09
URL: http://danielochmonica.blogg.se/
Postat av: chathrine

Såg mer ut som en operatårta det där. :P I Prinsess får man inte ha sylt. bara vaniljkräm och grädde. ;) Men gott är det oavsett vilken marsipantårta man gör. :) Roligt med fest!

2009-06-11 @ 12:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0