Giraffhals!?

Klantiga jag råkade ju skada mig när jag lekte med Monicas hund Kiara i helgen. Fick ett sår på sidan av handen och igår så var lillfingret avdomnat, såret varigt och jag kände mig febrig så jag ringde Jourläkarcentralen och dem ville kolla på det. Så var bara att bege sig dit igår kväll.. Fick en megakur direkt, fick ta fyra tabletter där direkt och sen skulle jag ta fyra tabletter inatt kl 3. Dem hade inte dem tabletterna jag skulle ha så dem fick jag hämta ut idag på apoteket. När jag tog upp en tablett så ropar jag "Tror dem jag har giraffhals eller?" Tabletterna var ju hur jävla stora som helst!! Typ 2 cm långa och 1 cm breda.. Den gick ner men det var precis ;) Dem är skårade, så de borde ju gå att dela.

Helgen var annars otroligt bra, både Monica och Daniel är underbara människor. Vilka minnen vi snackade om, var verkligen kul. Barnen är så söta, goa och snälla =) Ska bli så kul när dem kommer ner i sommar och hälsar på med husvagnen.

Dem bodde i ett litet rött hus mitt ute i skogen =) Var så skönt att komma bort från stan och bara andas in härlig frisk luft. Skulle verkligen kunna tänka mig att bo så.

För er som inte vet så är Monica en barndomsvän till mig, vi umgicks väldigt mycket men sen tappade vi kontakten av någon anledning men nu har vi tagit upp den igen =) Är glad att det funkade så bra med Markus och dem oxå.

Fick även träffa några från Monicas familj, är så kul att träffa dem allihop. Var ju så längesen.. Ja jisses.. =)

Tyvärr blev det inte så mycket kort tagna som vi ville, man glömmer bort det. Men här kommer några på barnen, har kort på alla utom Stoffisen (kan inte kalla honom Coffe, han kommer alltid vara min lilla Stoffisen =))

Söta Linus med sin fina frisyr =)

Lilla Alex med pappa Daniel =)

Linus passar Monicas väska =)

Vi träffade Katta en stund på lördagen, här är hon och Monica i Stadsparken.

Tack Monica och Daniel för en mysig och trevlig helg ♥

Kommentarer
Postat av: Markus

Hoppas att du inte blir alltför dålig i magen med tabletterna ;) låter väldigt najs när både läkare och apotekare varna dig :P Kramar!!

2009-04-21 @ 13:28:28
URL: http://halfwaytohell.webblogg.se/
Postat av: Monica

Hmmm sicken otur du hade då!! Hoppas du blir bra i fingret snabbt iallafall! :)

Tack själva för en mkt trevlig helg!

Var såå kul att ni kom hit =))

Hehe hoppas det går bra med tabletterna nu då, kanske ska prova att dela dom då om det går.. :)

Hoppas ni får en skön vecka, & att du får det bra på jobbet i morgon... :) Kramar...

2009-04-21 @ 15:40:58
URL: http://danielochmonica.blogg.se/
Postat av: Mamma

Lilla lilla gumman, du ska då alltid råka ut för nåt!! Men tror nog att du ska dela tabletterna så går det lättare, minns hur svårt du hade när du var liten..du hade ju flytande pencillin länge ju...:)



Puss å kram

2009-04-21 @ 18:53:25
URL: http://susannastankar.blogg.se/
Postat av: elena cn

Oj, det måste ha suttit en hög med bakterier på den hunden. Giraffhals:) Vilken tur att inte mina flickor fick din dunderkur!

2009-04-21 @ 22:00:24
URL: http://elenassida.blogg.se/
Postat av: Katta

Hahaha! jag ser ju ut som en gammal tant! =P

2009-04-21 @ 22:03:46
URL: http://sessanspalats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0