Maskerader

Har varit på två maskerader det senaste..

En på jobbet där jag var djävul.. hade en röd klänning och djävulshorn =) Var en trevlig fest men fick gå hem ganska tidigt för att jag skulle jobba dagen efter. Tråkigt nog! Velade ända in i det sista om jag skulle gå eller inte och jag gick som tur var. Många skratt blir det med mina jobbarkompisar =)

och nu i lördags var vi på Kattas och Lenas 50-årsfest =) jag var undersköterska och Markus var min patient ;) hihi var ganska roligt!!! Markus sminkning var riktigt bra! Var en rolig fest och man fick träffa folk man inte träffar så ofta =) Mikael kom även dit en sväng, var väldigt roligt!


Kusin Vitamin Mikael, Katta the Devil och nurse Emma =)


Här står piraten Daniel och sjuklingen Markus ;)

Kommentarer
Postat av: Madicken

Japp, julen är underbar!!



=)

2009-11-17 @ 15:10:14
URL: http://madi-cken.blogspot.com
Postat av: Mamma

Ser att ni hade kul...:)

Ska bli kul att få träffa Mikael mm på din fest...:)

Puss å kram

2009-11-17 @ 16:23:05
URL: http://susannastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0