Vill sooova

Jag vill sova men det går inte mer, vaknade för en halvtimme sen ungefär av att grannpojkarna busade ute. Sånt är härligt att höra men inte när man vill sova =) Ska ju åka till Monica med familj på fredag så då hinner jag inte sova så mycket.. så jag behöver all sömn jag kan få innan dess.

Förresten, på tal om grannpojken.. han var så söt igår, kom springades i en alldeles för stor jacka och en motorcykelhjälm på armen.. Han är väl i fyraårsåldern.. efter kom pappa med en minimotorcykel som han skruvat fast stödhjul på =) Så jäkla sött.. här lär man sig inte cykla först utan köra motorcykel ;) Undrar om han är rädd att sonen inte ska tycka om motorcyklar när han blir äldre? ;)



Denna tavlan fick jag av farmor när jag var där sist, är mitt ettårskort med mina föräldrar. Så sur jag ser ut, men lika söt för det är jag =) ja jag vet, fråga mig inte vad dem har på sig ;) 1985 hade kanske inte det bästa modet =)

Nix nu ska jag bubbla vidare en stund på msn innan det är dags för en liten dusch =) Kram på er vännerna

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ha ha men Emma då...rosa var min färg på 80-talet, vi hade ju t om rosa kaffebryggare!! Din pappas skjorta köpte jag på H&M, största modet med massa ciggarettpaket på!! Ha ha

Du var inte sur utan VÄLDIGT lessen för du var rädd för farbror fotograf!



Puss å kram

2009-04-15 @ 12:04:21
URL: http://susannastankar.blogg.se/
Postat av: Monica

Gud sååå fint kort!! & så kul att ha!!

Hehe kan hålla med dig om kläderna, men det var säkert jätte populärt då :) Så söt & gullig du var, inte alls sur! Åhh skulle oxå vilja ha ett sådant kort med föräldrarna, men tyvärr det finns inte..

Jobbigt att bli väckt när man behöver sova.. Ska bli såå skoj när ni kommer hit! Längtar :))

Hihi så söta, Linusarna är oxå tokiga i mopeder, motorcyklar, & allt vad det heter.. :)

Hoppas du får en bra dag! Kramis....

2009-04-15 @ 12:12:42
URL: http://danielochmonica.blogg.se/
Postat av: Bea

Haha min pappa hade oxå såna glasögon... supersnyggt =P så söt du var på bilden =) kram

2009-04-15 @ 13:00:07
URL: http://karenina87.blogg.se/
Postat av: Markus

Hihi du kommer vara extremt pigg imorgon ;) Kram

2009-04-16 @ 19:35:03
URL: http://halfwaytohell.webblogg.se/
Postat av: Katta

Det var trevligt att få träffa er idag! =) Synd bara att det är så sällan..=( Men vi ses snart igen, dock inte Markus...=(



Puss & Kram

2009-04-18 @ 16:48:44
URL: http://sessanspalats.blogg.se/
Postat av: Anna(twin)

Hihi va roligt kort...Det va fint=) Man hade kankse inte så bra mode då nä men det nice tycker jag=) folk brydde sig mindre om andra då liksom å skötte mer sitt eget=)



Kram

2009-04-20 @ 09:59:41
Postat av: Anonym

Hejsan sötnos, sugen på att tävla? Kolla in mitt senaste inlägg där du helt gratis har chansen till att vinna ett super fint armband! :)



Kram

/Linnéa

2009-04-21 @ 09:42:55
URL: http://twistandshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0