Helgen

I fredags bestämde vi oss trots min hosta och snuva att åka till Söder på parmiddag med hans söta Cecilia, hon är verkligen lättsam.. är rolig att prata med och trevlig =) Till middagen blev det chili con carne med vitlöksbröd blev det =) Supergott verkligen!! Var med zucchini i, ska jag oxå ha i nästa gång =) blev verkligen mättande.
Sen blev det lite Let´s Dance tittande och tyvärr åkte min Carl Jan ut.. men men det var väl väntat, han är ju inte så bra =P Men har alltid tyckt om honom så var ju tvungen att heja på honom =)

Igår följde jag med Markus till skolan för att se till att han gjorde något och för att jag var nyfiken på vad det var för maskin han sitter vid och jobbar. Jag hade med mig datorn så jag satt vid den. Men innan dess så sprang jag runt och tog massa kort på allt och inget.. verkligen spännande =) Har funderat på om jag ska ta en grundkurs i geologi men då måste jag läsa två kurser på komvux först och det vet jag inte om jag känner för.. får väl se =) Är verkligen stolt över Markus och allt han gör, att förstå sig på den där maskinen och att kunna alla bergarter osv.. =)



Vi såg även SAW V och The Bucket List igår, dem var bra bägge två.. det var första SAW filmen som jag såg mestadels av filmen och inte hade Råger framför ansiktet (för er som inte vet vem Råger är, så är det en gosedjurssköldpadda med blommor på skalet =)).. en var väldigt bra.. dem säger att det är den sista SAW filmen, vi får väl se =) väldigt oväntat slut!!
The Bucket List var bra budskap och trots en drama så innehåll den en del roliga inslag som förgyllde filmen. Tyckte emellanåt att den var lite lam, men den är absolut sevärd pga budskapet =) Att man ska till vara på tiden och inte skjuta saker till framtiden =) Tänk på det ni!!

Kram till er som betyder något <3

Kommentarer
Postat av: Katta

Ja vi ska vara stolta över våran Markus. =)



Kram på er!

2009-03-01 @ 14:19:06
URL: http://sessanspalats.blogg.se/
Postat av: Markus

Ojdå.. Vad fan sysslar jag med? skum maskin :)

2009-03-01 @ 14:47:11
URL: http://halfwaytohell.webblogg.se/
Postat av: Linda C

JA!!! Äntligen åkte Carl Jan ut, tål honom inte. Hu. :/

2009-03-01 @ 18:00:45
Postat av: Bea

Usch för chili con carne... nästan (om inte) lika äckligt som ärtsoppa =p hej jag är fröken kräsen... kram

2009-03-01 @ 18:56:13
URL: http://karenina87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0