tjoho

Jag startade denna bloggen för att jag älskar diskussion och provokationer. Men vet inte vilken ände jag ska börja i och om jag vill börja. Egentligen är det väl skönt att skriva av sig men det känns som om det alltid slutar med att man skriver om vad som händer i ens liv för att det är det vänner vill veta och inget annat. Funderade på om jag skulle skaffa en lösenordsskyddad blogg men vem ska man då dela ut lösenordet till? Suck!!

Förresten så har jag förlorat alla bloggar jag hade i bokmärken, så ni som läser detta får gärna skriva en kommentar så att jag får er blogg =)

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej.

Nu har du min adress. :)

Hur många lyckades du lura igår med ditt sms? :D

Stor Kram från Anna

2009-10-18 @ 09:08:28
URL: http://annailar.blogg.se/broiler
Postat av: Linda V

Man ger lösenordet till dem man vill att man ska veta om ens liv.

2009-10-22 @ 14:06:27
Postat av: Hanna

Ibland kan jag också känna att jag vill skriva om viktigare saker än mitt liv, mode osv men det slutar alltid med att jag bloggar om det som jag gjort i tre år nu....

2009-10-23 @ 21:51:49
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0