Känner ni mig? ;)

Hur bor du: Trea på Almhög, i folkmun kallat gettot ;)
Brukar du komma i tid: Oftast :)
Hur lång är du: 1,75
Kan du laga mat: Ja men helst med sambon, myyys :)
Vad jobbar du med/pluggar du: Jobbar inom sjukvården, närmare bestämt inom gyn-onkologen. Tom onsdag så är jag student oxå, läser cytostatikakörkortet.
Vad har du på dig just nu: Grå mysisar, blårandigt linne och underkläder :)
Har du någon fobi: Alla insekter, iisscchh!! Framförallt getingar, alla som känner mig vet hur jag beter mig runt getingar ;) Man kanske skulle gå i KBT-terapi för det ;)
Hade du en bra kväll igår: Oja, spelkväll med svärisarna och svåger med flickvän ♥
Vilket är ditt senaste inköp: Mat, men utöver det så var det mailingbags till traderaauktionerna. Råkade bli 500 st OOPS!
Din favoritdryck på morgonen: Brukar bara bli en c-vitamin hemma och sen te på jobbet :)
Var fick du dina senaste pengar ifrån: En köpare på Tradera ;)
Har du sovit i din egen säng inatt: Absolut :)
Vad hade du sönder senast: hmm.. silen i alligatorn, sån där lökhackare.. men den går använda ändå ;)
Vem snackade du med senast: My darling, Markus ♥
Varm favoritdricka: Te :)
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten
Alkoholhaltig favoritdricka: Olika drinkblandningar.
När gjorde du senast något riktigt dumt: Imorse.
Saknar du någon just nu: Saknar alltid min kära mommi :( Levande person så saknar jag Katta otroligt mycket!
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Beror på när i månaden det är ;) moahaha
Någon jag stör mig på: Mycket, men jobbar på det. Försöker att ignorera störningsmoment och välja striderna.
Intressen: Träning, pyssel av alla de slag och umgås med nära och kära ♥
Senaste person du kramade: Markus
Senaste person du ringde: Mamma
Senaste person som ringde dig: Pernilla
Vad drack du senast: Te, tredje gången jag svarar det ;)
Vill du ha barn: Ja, för allt annat i världen, men det blir inte alltid som man tänkt sig.
Längtar du till din nästa födelsedag: Njae inte direkt. Paket är alltid roligt dock ;)
Har rakat dina ben någon gång: Ja minst en gång i veckan, annars kan jag inte ha klänning och leggings på jobbet.. skrämmer ju bort patienterna annars ;)
Är du sugen på något nu: Nej faktiskt inte, konstigt nog..
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Oftast ingen, kanske en kopp i månaden ;)
Använder du hudkräm: Nej har svårt för att det blir kletigt ;) Har inte hittat någon kräm som går in snabbt..
Attraheras du av män med skägg: Svaret är ju givet, självklart :)
Micro-pop eller poppa själv: Micro-pop :) Bränner alltid när jag ska göra det själv..
Brukar du baka: Så ofta jag orkar och har tid.
Röstade du i det senaste valet: Ja, röstar man inte ska man inte klaga på samhället.
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Så nöjd man kan bli :)
Vilken låt lyssnade du senast på: Simple the Best med Tina Turner.
Har någon annan sovit i din säng inatt: Markus ♥
Vad tycker du är äckligt: Insekter ;) Annars är jag rätt härdad!
Har du pengar på mobilen: Ja, har abonnemang.. två dessutom ;)
Vilken svordom använder du mest: Fan enligt Markus.
Vilken tid är din väckarklocka inställd på: Oftast runt 5.10 och sen snoozar jag till 5.30 ;)
Var köper du dina matvaror ifrån: Maxi oftast.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden: Både ock, oftast är det jag som tar kort dock :)
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa: Beror på hur mycket det var. Men en tv om det var lite mera pengar :)
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: Ja!
När var senast någon stötte på dig: Jösses det kan jag inte komma ihåg.. folk har ju börjat prata med mig mer och mer sen jag började gå ner i vikt :)
Vad åt du till middag senast: Stekt lax, kokt sparris och vitkålssallad :)
Kan du vissla: Njae hellre än bra ;)
Tittade du på tecknat när du var liten: Ja men inte alls på det sättet som barn idag gör, kalle anka på julafton var fortfarande speciellt och disneydags på fredagar :D
Äger du några popband t-shirts: Nej bara en Peter Forsberg t-shirt sen barnsben ;)
När flög du senast: Förra hösten, till underbara vackra Schweiz :)
Pratar du några andra språk: Engelska.
Har du gråtit offentligt: Ja.
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar: Vill fylla i min tatuering men jag och tatueraren hittar ingen tid som passar oss bägge eftersom han är i Borås och jag i Skåne. Lite svårt då :) Sen har jag idéer på fler tatueringar :)
Vad har du med dig in på bion: Festis och godis oftast.
Vad har du för väder: Mörkt men ganska skönt :)
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet: Hmm.. favoritämne.. allt som inte innehöll de där förbannade teoretikerna ;)
När sov du senast på golvet: När jag var liten..
Vilken är din favorit drink: Dooleys, bananlikör och mjölk MUMS :D
Gillar du din boendesituation: Ja :)
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera: 5-6..
Är dina dagar fullbokade och stressiga: Njae finns oftast utrymme för vila :)
Hur gammal blir du nästa födelsedag: 26 år..
Tror du på liv på andra planeter: Tveksamt..
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt: Detta klarar du!
Skulle du någonsin hoppa fallskärm: Ja när jag gått ner i vikt.
Tycker du om att krama folk: Ja, jag älskar att kramas ;)
Äger du en digitalkamera: Yes :)
Vilka kändisar har du blivit jämförd med: Ingen, tror jag :)
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det: Ja.. fast jag har blivit kass på det själv oxå så känner inte så lika mycket längre ;) Förlåt!
Får du dåligt samvete efter du ätit kött: Nej, mums ;)
Är du mörkrädd: Ja men samtidigt kan jag inte sova om det inte är mörkt.
Tre saker du alltid har med dig: Bricanyl, mobil och nycklar.

Kommentarer
Postat av: Markus

Ojoj det var på tiden att man fick lära känna dig bruden! ;) Kram

2010-10-10 @ 19:56:47
URL: http://halfwaytohell.devote.se
Postat av: Katta

Naaw gumman saknar dig oxå! =( Eller er båda saknar jag! <3

2010-10-12 @ 20:46:37
URL: http://sessanspalats.blogg.se/
Postat av: Mamma

Kul läsning...:) Puss å kram

2010-10-21 @ 10:06:09
Postat av: Mathilda

Oj, vad de va länge sen jag var här inne o läste!

Kul att man står med bland svaren... blev lite "chocked" först när jag läste svåger med flickvän men så såg jag datumet :P



Du får ta o skriva lite mer igen tycker jag :)

2011-02-23 @ 23:20:12
URL: http://mammaensam.blogg.se/
Postat av: Mia

Nääää känner inte igen alls ;-) mest för att jag varit så dålig på att hälsa på här :-( ge mig smisk ordentligt så jag skärper mig (o klarar vara på fler ställen samtidigt som bloggen, fejjan o insta ;-) )

Kramisar i massor!

2013-01-03 @ 14:51:23
URL: http://fredthevov.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0